Visoms www.redo.lt parduodamos elektronikos prekėms yra taikoma Europos direktyvos ar gamintojo nustatyta kokybės garantija:

  • Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC  numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį fiziniams asmenims. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Juridiniams asmenims dažniausiai taikomas trumpesnis (apie 12 mėn.) garantinis laikotarpis arba netaikomas visai.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą* arba užpildytą garantinį taloną**.
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai. Pirkėjas prekes turi pristatyti pats ir savo sąskaita.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir esant mechaniniams pažeidimams.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną*.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys). **Atskirus garantinius dokumentus papildomai naudoja tik dalis gamintojų. Garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo prekių ir neužpildyti (tai teisės į garantinį servisą nepanaikina). DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą. Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą analogišką prekę arba www.redo.lt įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus. Garantiniai įsipareigojimai nutraukiami šiais atvejais:

  • Atsiradus gedimams dėl stichinių nelaimių (žaibo, potvynio, žemės drebėjimo, gaisro);
  • Atsiradus gedimams dėl elektros tinklų sutrikimo;
  • Esant nestabiliam įtampos tiekimui (jei patalpoje, kurioje naudosite prekę yra įtampos svyravimai, rekomenduojama įsigyti įtampos reguliavimo prietaisą, kurio pagalba išvengsite nemalonumų, kadangi garantija dėl įtampos svyravimų sukeltų gedimų netaikoma);
  • Atsiradus gedimams dėl netinkamų eksploatavimo sąlygų;
  • Atsiradus gedimams ar pažeidimams dėl valymo, skutimo, subraižymo;
  • Prietaisas buvo sąmoningai ar dėl neatsargumo, sutrenktas, sugadintas, ardytas;
  • Atsiradus gedimams dėl į prietaiso vidų patekusių skysčių ar pašalinių dalelių (dulkių, smėlio, cheminių medžiagų, maisto ir kt.);
  • Atsiradus rūdims, spalvos pakitimui (pageltimui, užteršimui ir pan.);
  • Prietaisas buvo naudojamas ne pagal paskirtį;
  • Atsiradusius gedimus šalino gamintojo neįgalioto serviso darbuotojas/asmuo;
  • Jei serijinis numeris pakeistas, nutrintas, arba jo nepavyksta nustatyti;
  • Prietaisas buvo naudojamas nesilaikant naudojimosi instrukcijos bei garantinio rašto taisyklių.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Būkite pirmieji, kurie išgirsite apie mūsų specialius pasiūlymus!